Det händer grejer

 ~Vi kör på en minecraft bild. Saknar huset..~ 

Nu är jag på gång igen! Det händer grejer här,
designen är fixad och ingenting ser konstigt ut längre. Nu är det bara en header jag ska komma fram med. Jag har lite idé torka för tillfället så jag får ta och fnula på det men annars är jag nöjd. Riktigt nöjd.
 
Igår var en städdag, jag både städade och diskade och idag är det tvätt som står på schemat. När tvätten är klar har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra så då blir det trök igen, haha.
Senare idag på kvällen så ska jag bege mig upp till Hallstavik och speedway banan. Det är nämligen så att min bror fått ett stipendium eller något sånt och får gå två dagar på speedway med en handledare vilket i det här fallet blir jag. Det lät som att Emelie skulle med så det blir nog grymt.
Hade gött



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback