Bråvallafrstivalen

~ provade tältet ~
 
Igår så testade jag och Johan att sätta upp tältet då vi åker till Bråvalla på onsdag. Tältet är helt nytt och det ser så himla mysigt ut inuti. Jag har aldrig varit någon tält människa men nu ska jag tälta i 5 dagar (?). Hur ska detta gå, haha? 
 
Det enda mamma inte gillar med det hela är att jag eventuellt inte kan nås. Jag ska försöka få tag i en portabel laddare men det är inte det lättaste i sista minuten. Det ska bli spännande att tälta men ändå känns det så läskigt. Helt ärligt är jag rädd för att tälta men med Johan ska det väll gå bra, hoppas jag. ;)
 
Annars var gårdagen lugn och jag satt mest och spelade med mamma. Familjemys helt enkelt. Nerverna inför att vara borta kommer smygandes nu då jag aldrig har varit en "sova borta" människa. 



Kommentarer

Världens finaste du <3


Kom ihåg






Trackback