Headern

~ The Vampire Diaries ~

Jag har nu fixat en tillfällig header och jag insåg precis hur fult det blev, ingen matchning någonstans. Jag ska fixa en bättre så fort jag har någon ork och hittar rätt bilder. Det bör inte ta så lång tid då jag tycker detta var alldeles katastrofalt. Men tills dess får ni stå ut.

Som då många vet så bloggade jag med Emelie på "Bluefishbrudarna" men eftersom det nästan bara var jag som uppdaterade på slutet blev det så himla tråkigt och jag tappade lusten. Nu är jag tillbaka på min gamla blogg igen, jag har raderat alla inlägg så det enda som finns kvar är ett informationsinlägg om mig själv. 

Jag vaknade hur tidigt som helst idag, 05.30-06.00 någon gång utav att jag mådde så sjukt illa. Försökte spy men det gick inte alls så jag bara stog på toaletten en tag tills det blev lite bättre. Sedan dess har jag spelat Hayday typ och nu kollar jag in några avsnitt av The vampire Diaries på swefilmer. Sjukt bra serie, jag rekomenderar den.
Nu ska jag kolla lite till innan det bär av emot Hallsta för att köpa ett par skor.
 
Ses



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback