Vem driver bloggen?

~ Var dig själv, alla andra finns redan. ~

Jag som driver bloggen heter då Janina och är född 1996, vilket betyder att jag är 18, snart 19 år gammal. Jag är född och uppvuxen i Upplands-väsby men är nu mera bosatt i Skebobruk, 30 minuter från Norrtälje och 1timme och 30 minuter ifrån Stockholm. 

Som jag skrev tidigare är jag 18 år och går på Carl wahrens gymnasium i Hallstavik. Jag går då på Barn och fritids programmet, och jag kan väll inte säga att jag trivs. Det är nu egentligen min tur att ta på mig den vita mössan och ta studenten, men eftersom jag har haft sådant problem med skolan så är det inte möjligt, inte iår i alla fall. Efter det så blir detförhoppningsvis att söka jobb om man inte får något igenom skolan.

Det ni kommer få läsa om här i min blogg är mina intressen och min vardag. Det jag älskar mest av allt är nog ridningen, men nu så rider jag inte på ridskola längre så det blir inte så mycket om hästar. Jag gillar att träna också men är bara för lat för att göra det. Gym skulle jag gå på men det har bara inte blivit av. Så en del träning kommer det väll att bli, förhoppningsvis. Vad gör jag på mina helger? Jo det är väll att vara hemma kanske med någon kompis någon gång ibland, men oftast ensam med en film eller serie. 

Jag har även en kanin och en katt. Det är dom bästa små krypen jag har haft. Till sommaren väntas det att bygga en kaninbur så att han kan vara ute hela dagarna och bara springa.

Syskon har jag ju också. Två små bröder, en lillasyster och en stora syster. Min stora syster Erika är nu 23 år, meddans min lillasyster Linnéa är 16 och mina små bröder Jonas & Sebastian är 17 & 13. 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback