En sådandär lista

 ~ En arkivbild som jag gillar. ~


Vad behöver du mest just nu?
 Jag behöver ändra mitt liv. Skaffa vänner och börja träna igen som jag tycker är kul och dessutom mår bra av. (Och tight. Glöm inte mina tights.)

Vad tror folk om dig? Haha, jag vet inte riktigt. Skulle behöva fråga någon. Men jag tror att många ser mig som den tysta personen samtidigt som jag vet att många ser mig som äcklig och ful (det har jag fått höra några gånger..)

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår. Jag har alltid fått komplimanger för mitt hår. Det är därför jag älskar det. 

Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ”Jag älskar dig!"

 

Nästa mål i ditt liv? Oj, det är svårt. Skaffa en egen lägenhet kanske, eller att börja jobba. 

Hur svarar du i mobilen? "Hej" eller "aa" beror på vem det är. Haha. Såå dyster. 

Antal timmar sömn inatt? Ganska precis 8. Wow längsta på länge. 

Brukar du komma i tid? Ja, tar alltid en buss tidigare om bussen kommer in 5 min innan jag ska vara där. Hellre för tidig än sen. Hatar att vara sen. 

När mår du bra? Jag har inte mått bra på ett längre tag nu. Men när det händer saker som jag kan styra över eller ha koll på mår jag bra. Även med familj och vänner, såklart. 

 

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, jag är dålig på att använda färg. 

Favoritdryck på morgonen? Apelsinjuice eller mjölk. 

När brukar du oftast gå och lägga dig? Jag vet inte. Efter 00.00 skulle jag tro. Kan aldrig sova så..

Är du blyg? För blyg, haha. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut. Det är lite som mellan mig och Johan. Kärlek. 

 ~ Ännu en favorit från arkivet, min kärlek.~

 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback