Älskade mormor ❤️

Älskade mormor, att ditt liv skulle bli så kort. Du blev sjuk & pang så var du borta. Du bara försvann. Bara sådär. Att ett tomrum skulle uppstå visste vi alla, men att det skulle göra så ont att andas efter din bortgång gör mig rädd. Jag är så skör utan dig. Vem ska nu stå på min sida även om jag har fel? Vem ska säga åt mig när det går överstyr? Vem ska putta tillbaka mig på spåret när jag spårar ur. Vem ska tjata & gnälla på allt som ska göras & vem ska berätta allt som bara du visste. Det du inte visste är inte värt att veta.
Jag är så glad att du var en sådan fantastisk mormor. Du kände mig verkligen på djupet. Du fanns där i mina svåraste stunder men även de bästa. Du ställde alltid upp vem det än var som behövde hjälp. Men viktigast var din familj.
Jag är rädd för vad som ska ske nu när du inte tar hand om mig. Jag klarar inte alla samtal med myndigheter. Alla möten, alla måsten. Du var mitt stöd. Det svider så sjukt mycket att det var just dig som himlen tog. Himlens vackraste ängel, jordens vackraste människa.
En dag mormor, då kommer jag upp till dig. Lova mig att du väntar på mig & tar emot mig med öppna armar. Lova mig att vänta. Jag ska bara leva mitt liv här först, sen kommer jag. Förhoppningsvis går resan fort för jag vill träffa dig igen. En dag.

Vila i frid, vi ses snart igen. Föralltid älskad, föralltid saknad. ❤️

 



Kommentarer

Hon är så otroligt saknad av allihopa <3

Svar: Verkligen <3
Janina Englund


Kom ihåg






Trackback