Välkommen 2017

 

Mitt första inlägg under 2017, det är sjukt att det gått ännu ett år.
Vart tar tiden vägen egentligen? Den flyger förbi. Jag har hunnit att möblera om mitt rum och det känns luftigare än innan. Sjukt nöjd blev jag iaf. 

Imorgon börjar skolan igen och jag har inte fått svar ännu angående om jag får fortsätta en halv termin eller inte. Jag hatar att inte veta men vi får i alla fall sovmorgon, hehe. Annars har jag knappt ätit eller sovit under nästan 4 dygn. Har lagt mobilen åt sidan och bara sträckat serier och kollat in bloggar och youtubers. 
Kan tänka mig att jag har några meddelanden att svara på imorgon för helt ärligt är jag för trött för att orka göra det nu. Har varit så himla deppig under en period nu och jag hoppas verkligen att det släpper snart för jag hatar verkligen att må såhär. Jag bara stänger av liksom. 

Hoppas ni har mått bättre än mig och att ni får en god fortsättning på året. :)



 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback