2015 är snart slut

 
~ Gammel morfar & barnbarnsbarn. Stor & liten. Gammal & ung. ~

Nu börjar 2015 att lida mot sitt slut och det var dags att summera året. Jag vet inte vad jag ska säga om detta år helt ärligt. ALLT har varit som en enda stor berg och dalbana. Varje gång jag börjat må bra har det funnits något annat som tryckt mig ner. Jag och min pojkvän hade ett uppehåll på 2 - 2.5 månad ca. Vi hittade tillbaka, som alla gånger vi bråkat, åh vad jag älskar honom. Det hände även en privat sak som jag inte vill ta på bloggen som jag mådde så dåligt över och gör det än idag då det inte löst sig, men det har blivit bättre. Men jag har även haft små ljusglimtar detta år också som denna:
 
~ Mosters stjärna.~


En annan dag som jag har varit sådär extra lycklig är denna:
 
 
Är det någonting jag vill ändra så är det min storlek på kroppen. Armarna har så sjukt mycket kurvor och ja, jag är inte nöjd.. Usch för dessa bilder, men på någotsätt vill jag endå ha med dessa i bloggen.
 
Här är två bilder till:
 

Kram på er.



Kommentarer

Kram! <3

Svar: Kram<3
Janina Englund


Kom ihåg






Trackback