Dålig sömn

Hej på er!
Jag har haft väldigt dåliga rutiner och dålig sömn över huvudtaget. Så jag har inte haft ork till att uppdatera. Jag vill så gärna hålla bloggen igång men jag är så otroligt depp under vintern och på grund utav detta ständiga mörker. 
Det är jätte mysigt med ljus, stakar, stjärnor och slingor men jag blir bara på sådant ständigt dåligt humör. Det hjälper inte att göra saker jag gillar, tabletter hjälper inte osv osv dessutom gillar jag inte tabletter. Därav vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om. 
~ mobil kamera (#tb sommar) ~ 
Kramisar 




Kommentarer

Du får göra saker som får dig glad, ät massa gott, bada, kolla på extra bra filmer!

Svar: Det ska jag försöka med :)
Janina Englund

Vad söt haha :D

Svar: Haha, ja det är min morbrors hund. Hon är så himla go' :D
Janina Englund


Kom ihåg






Trackback