Två inspirationer och depression

Haha typ min instagram fast 15 gillningar. #ensam #nofriends

Hoppas ni hade en mysdag, försöker göra saker jag mår bra av men det slutar med ångest för att jag inte klarar av skolan. Tar inte studenten iår heller (antar jag), pluggar, pluggar å pluggar men lönar sig inte då depressionen bara knackar på min dörr, jag öppnar inte men den tränger sig in genom små, små springor. Jag blir så less på mig själv, man blir ju lite avundsjuk på de som klarar av den här pressen både i skolan och utanför. Jag fixar det inte, inte än. 

En stor inspiration är ju Hanna och Veronica http://vveronicas.vione.se (?) & http://hannavic.se (?) kan inte göra länkar via mobilen. 






Kommentarer

Hej, riktigt fin blogg! Skulle vara kul om du vill skriva några frågor i min frågestund på min blogg. Skulle vara jättesnällt!

Svar: Åh tack, vad glad jag blir. Absolut ska försöka knåpa ihop några frågor :)
Janina Englund

Så sann bild haha :D

Svar: Haha ja :D
Janina Englund


Kom ihåg






Trackback