Stockholm

 ~ Jag älskar dig mer än allt annat. ~


Hejsan hörrni!
Idag blev det en roadtrip till Stockholm för att köpa en router på netonnet. Jag köpte min router för kanske ett år sedan och den har blivit väldigt populär hemma så när jag tar med mig den till pojkvännen så är det inte så populärt, även om den är min haha. Så idag var jag och köpte en ny så fick mamma ta min gamla, den nya är en exakt likadan som min gamla så den är enkel att lära.

Annars blir det att mysa ner oss framför tvn. The Walking Dead står på tur, allt mitt tjat om TWD måste gå er på nerverna,hihi. 



Kommentarer

Mysigt :)

Svar: Ja skönt att komma hemifrån ett tag :)
Janina Englund

Vad kul att åka till Stockholm!

Var gärna med i min tävling där man vinner en länk http://nouw.com/Nimom/tavling-vinn-en-lank-21214493

Svar: Ja, det är bra med omväxling :)

Kikar in lite senare :)
Janina Englund


Kom ihåg






Trackback