Hundvakt dag 7/12

 

Hej igen sötnosar! 

Jag gör absolut ingenting om dagarna för tillfället så jag har ingenting att uppdatera er på egentligen. Känner ett skrivsug men vad ska jag skriva mina tankar på? Vi har snart plöjt igenom hela serien "Dexter". Värd att se faktiskt, men väldigt mycket blod. Jag tror vi har 3 avsnitt kvar. Vad ska vi kolla på sen? 
I alla fall så är Johan på kalas idag så jag är ensam. Sjukt tråkigt, dessutom har inte mitt busskort kommit ännu som jag förlustanmälde i Fredags. Det skulle komma på onsdagen eller torsdagen vilket det inte gjorde så jag sitter fast här. Jag måste vänta tills på måndag och hoppas på att busskortet har dumpats i min postlåda för att sedan låna pojkvännens busskort för att hämta de. Krångligt. Hoppas ni har en bra lördag! :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback