Godmorgon

~ Bjuder på en arkivbild. ~ 


Godmorgon ruskiga Tisdag och godmorgon läsare.
Idag är jag uppe med tuppen vilket jag kan garantera er inte händer på helger, haha. Så fort klockan ringde var det bara att gå upp då katten gal samtidigt. Idag väntar jag STOOORA paket. Jag lovar ni ska få se, den är större och bättre än min gamla, lite nyfikna? ;) 

Väntar även på ett annat paket som kommer vilken dag som helst. Någonting jag velat ha ett tag som jag vet är väldigt populär och som många då har. Spännande.
Eftersom jag jobbar till 14.30 så kikar jag in då eller när jag kommer hem, det beror på internet. Jag hoppas att ni får en härlig tisdag fast den ser lite tråkig ut just nu. 



Kommentarer

Alltid lika kul att få paket :)

Svar: Jag håller verkligen med :)
Janina Englund

Åh så roligt att få hem ett paket! :)

Svar: Som ett barn på julafton ;)
Janina Englund

Så himla kul att vänta på paket :)

svar: Katten på första bilden, Sam, han är en renrasig ragdoll och katten på andra bilden, Pärlan, är både ragdoll och birma :)

Svar: Ja verkligen :)

Åh, jag har länge velat ha en men har aldrig varit säker på rasen. Så himla söta. :)
Janina Englund


Kom ihåg






Trackback