Godmorgon

Godmorgon, här sitter jag kvart i sju för att ta mig till min praktik. Kan säga att det gick sjukt segt, klockan stod på 05.30 men jag kom inte upp fören 6.30 om inte senare. Är så sjukt morgontrött så det finns inte.

Gårdagen spenderades med två fina vänner i Täby. Vi fick i oss lite sushi för att sedan gå på en shopping tur, dock fick inte jag med mig något hem. Hittade absolut ingenting jag fastnade för sådär extra. Buhu.

Kan även säga så där lite random att det är ganska skönt att det inte finns en hållplats i närheten utav dagiset, (jag vet att det heter förskola nu men det låter så fel). Jag får gå i ungefär en kvart med mina mini steg. ;)
En kort träning, haha. Det blir ändå en halvtimme fram och tillbaka.

Nej nu ska jag släpa mig ut mot bussen. Så sjukt motigt idag men jag tog mig upp och nu ska jag göra det bästa utav dagen. Eventuellt blir det Botkyrka i eftermiddag, vi får se.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback